شناسهٔ خبر: 176510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور مجوز بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور سرکانه بخش پاپی خرم آباد

امرایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: امسال مجوز بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از جاده سرکانه بخش پاپی شهرستان خرم آباد صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، عارف امرایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان شورای اداری استان که در منطقه سرکانه بخش پاپی برگزار شد، با اشاره به اینکه آنچه که بر اساس ضوابط اجرایی بودجه پیش بینی شده است ساخت و نگهداری راه‌های روستایی از محل اعتبارات استانی است، اظهار کرد: اگر چه این موضوع نهایی شده است اما تاکنون مبادله موافقت‌نامه از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان صورت نگرفته است و این امر شروع عملیات عمرانی پروژه‌های جدید را به تاخیر انداخته است.

وی گفت: با پیگیری استاندار و نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری مجوز بهسازی و آسفالت ۶ کیلومتر از منطقه سرکانه صادر شد که مناقصه آن در هفته پیش رو برگزار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: علاوه بر این، مناقصه روکش و آسفالت ۳۰ کیلومتر از بخش پاپی هم برگزار شده است که چند روز دیگر بازگشایی و پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

امرایی با اشاره به اینکه می‌توانیم از ظرفیت مناقصه ۳۰ کیلومتر روکش و آسفالت بخش پاپی هم برای محور سرکانه ۴ کیلومتر در نظر بگیریم، گفت: یعنی در مجموع بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور سرکانه در دستور کار راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.